Technische gegevens | |
Foto's beschikbaar gesteld door dhr P. Jacobs | |
Motor type: |
Tweetakt |
Aantal cilinders: |
2 |
Cilinderinhoud: |
244 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Mengsmering |
Compressie verhouding: |
nb |
Boring x slag: |
52 x 58 mm |
Maximum vermogen: |
11 KW/15,1 PK |
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
nb |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
6 Volt |
Ontsteking: |
Magneet/Vliegwiel |
Start systeem: |
Kick |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
4 |
primaire overbrenging: |
Ketting |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Enkelvoudig Wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Twee schokdempers |
Remmen voor: |
Trommel 180 mm |
Remmen achter |
Trommel 180 mm |
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
3,25 x 16 |
Bandenmaat achter: |
3,25 x 16 |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
nb |
Brandstof: |
Super |
Tankinhoud |
16 liter |
leverbaar vanaf-tot |
1955-1958 |
Opmerkingen: motorblok is afkomstig van ILO |