Technische gegevens |
|
Motor type: |
Viertakt V-motor
|
Aantal cilinders: |
2
|
Nokkenas: |
Onderliggend
|
Aantal kleppen per cilinder: |
2
|
Cilinderinhoud: |
949 cc
|
Koeling: |
Lucht
|
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
9,2 : 1
|
Boring x slag: |
88 x 78 mm
|
Maximum vermogen: |
52,2 KW / 71 PK @ 6500 Rpm
|
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
170 Km/h
|
Inlaatsysteem: |
Carburateur
|
Elektrische installatie: |
12 Volt
|
Ontsteking: |
Accu/Bobine
|
Start systeem: |
Elektrisch
|
Koppeling: |
Enkelvoudige droge plaat
|
Versnellingen: |
2 Automatisch
|
primaire overbrenging: |
Fichtel & Sachs koppelomvormer |
Secondaire overbrenging: |
Cardan
|
Frame Type: |
Dubbel wiegframe
|
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Twee schokdempers
|
Remmen voor: |
Dubbele schijf
|
Remmen achter: |
Enkele schijf
|
Wielen: |
Spaakwielen
|
Bandenmaat voor: |
4,10 x 18
|
Bandenmaat achter: |
4,10 x 18
|
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte: |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
240 Kg
|
Brandstof: |
Eurosuper
|
Tankinhoud: |
25 Ltr
|
leverbaar vanaf-tot: |
1975-1985
|
Opmerkingen:de I-Convert is ook bekend als Hydro Convert |