Technische gegevens | |
Motor type: |
Viertakt V-Motor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Onderliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
948,8 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
10,0 : 1 |
Boring x slag: |
88 x 78 mm |
Maximum vermogen: |
59,6 KW/ 81 PK @ 7600 RPM |
Maximum koppel: |
73 NM @ 6500 RPM |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
230 KM/h |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch met elektronische vervroeger |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige droge plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Cardan |
Frame Type: |
Dubbel wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische luchtondersteunde Moto Guzzi telescoopvork |
Vering achter: |
Twee Koni schokdemoers |
Remmen voor: |
Dubbele schijf 270 mm |
Remmen achter |
Enkele schijf 270 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
100/90-V 18 |
Bandenmaat achter: |
120/90-V 18 |
Lengte: |
2190 mm |
Breedte: |
610 mm |
Hoogte |
1210 mm |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
215 Kg |
Brandstof: |
Euroloodvrij |
Tankinhoud |
25 liter |
leverbaar vanaf-tot |
1986-1994 |
Opmerkingen:
vanaf het verschijnen van deze motor zijn er verschillende carbarateurs
toegepast oa in 1985 de Dell'Orto phf 36 B en na 1989 de Dell'Orto 40
mm met acceleratiepomp |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.