Technische gegevens |
|
Foto's beschikbaar gesteld door dhr R. de Graaf |
|
Motor type: |
Viertakt V-motor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Enkel onderliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
4 Door stoterstangen bediend |
Cilinderinhoud: |
398 cc |
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
10,0 : 1 |
Boring x slag: |
73 x 47,4 mm |
Maximum vermogen: |
30 PK / 22 KW @9000 rpm |
Maximum koppel: |
32 Nm @ 7500 rpm |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
160 km/h |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Cardan |
Frame Type: |
Open brugframe |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Twee schokdempers |
Remmen voor: |
Dubbele schijf |
Remmen achter: |
Trommel |
Wielen: |
Comstar velgen |
Bandenmaat voor: |
3,50 x S 19 |
Bandenmaat achter: |
4,00 x H 18 |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte: |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
195 kg |
Brandstof: |
Super gelood |
Tankinhoud: |
18 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1981 |
Opmerkingen:De motor is het kleinere model van de GL 500 Silver WingIn Japan heet de GL 400 gewoon "Wing" |