Technische gegevens
|
Motor type:
|
Viertakt V-motor
|
Aantal cilinders:
|
2
|
Nokkenas:
|
Dubbel onderliggend
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
2
|
Cilinderinhoud:
|
1450 cc
|
Koeling:
|
Lucht
|
Smeersysteem:
|
nb
|
Compressie verhouding:
|
8,8 : 1
|
Boring x slag:
|
95,3 x 101,6 mm
|
Maximum vermogen:
|
50 KW/ 68 PK @ 5400 RPM
|
Maximum koppel:
|
106 NM @ 2900 RPM
|
Verbruik:
|
nb
|
Top Snelheid:
|
170 KM/h
|
Inlaatsysteem:
|
nb
|
Elektrische installatie:
|
12 Volt
|
Ontsteking:
|
Elektronisch
|
Start systeem:
|
Elektrisch
|
Koppeling:
|
Meervoudige natte plaat
|
Versnellingen:
|
5
|
primaire overbrenging:
|
Duplex ketting
|
Secondaire overbrenging:
|
V-snaar
|
Frame Type:
|
Semi-Dubbel Wiegframe
|
Vering voor:
|
Hydraulische telescoopvork
|
Vering achter:
|
Twee schokdempers
|
Remmen voor:
|
Enkele geperforeerde schijf 292 mm
|
Remmen achter
|
Enkele geperforeerde schijf 292 mm
|
Wielen:
|
Gietwielen
|
Bandenmaat voor:
|
100/90-19
|
Bandenmaat achter:
|
130/90-16
|
Lengte:
|
2380 mm
|
Breedte:
|
nb
|
Hoogte
|
nb
|
Zithoogte:
|
nb
|
Wielbasis:
|
nb
|
Droog gewicht:
|
300 Kg
|
Brandstof:
|
Euro loodvrij
|
Tankinhoud
|
20 liter
|
leverbaar vanaf-tot
|
2001-2002
|
Opmerkingen: Deze motor is ontworpen door de afd.Custom Vehicle Operations Zeer beperkt leverbaar |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.