Technische gegevens
|
Motor type:
|
Viertakt
|
Aantal cilinders:
|
4
|
Nokkenas:
|
Dubbel bovenliggend
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
2
|
Cilinderinhoud:
|
901 cc
|
Koeling:
|
Lucht
|
Smeersysteem:
|
nb
|
Compressie verhouding:
|
nb
|
Boring x slag:
|
70 x 62 mm
|
Maximum vermogen:
|
105 PK @ 8800 rpm
|
Maximum koppel:
|
nb
|
Verbruik:
|
nb
|
Top Snelheid:
|
265 km/h
|
Inlaatsysteem:
|
nb
|
Elektrische installatie:
|
12 Volt
|
Ontsteking:
|
nb
|
Start systeem:
|
Elektrisch
|
Koppeling:
|
nb
|
Versnellingen:
|
5
|
primaire overbrenging:
|
nb
|
Secondaire overbrenging:
|
Ketting
|
Frame Type:
|
Buisframe
|
Vering voor:
|
Hydraulische Forcelle Italia USD telescoopvork
|
Vering achter:
|
Twee WPS schokdempers
|
Remmen voor:
|
Dubbele geperforeerde schijf
|
Remmen achter
|
Enkele geperforeerde schijf
|
Wielen:
|
Hand gesmede Australite wielen
|
Bandenmaat voor:
|
17"
|
Bandenmaat achter:
|
17"
|
Lengte:
|
nb
|
Breedte:
|
nb
|
Hoogte
|
nb
|
Zithoogte:
|
nb
|
Wielbasis:
|
nb
|
Droog gewicht:
|
172 kg
|
Brandstof:
|
nb
|
Tankinhoud
|
nb
|
leverbaar vanaf-tot
|
nb
|
Opmerkingen: deze motor is gebouwd door Kay Engineering als een tribute aan Enzo Ferrari |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.