Technische gegevens | |
Motor type: |
Viertakt L-Motor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Enkel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 Desmodromische bediend |
Cilinderinhoud: |
696 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
10,6 : 1 |
Boring x slag: |
88 x 57,2 mm |
Maximum vermogen: |
59 KW/ 80 PK @ 9000 RPM |
Maximum koppel: |
69 NM @ 7750 RPM |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
175 KM/h |
Inlaatsysteem: |
Elektronisch geregelde Marelli brandstofinjectie |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
6 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Brugframe met blok als dragend gedeelte |
Vering voor: |
Hydraulische Showa USD telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele Sachs schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 320 mm |
Remmen achter |
Enkele geperforeerde schijf 245 mm |
Wielen: |
Aluminium gietwielen |
Bandenmaat voor: |
120/60-ZR 17 |
Bandenmaat achter: |
160/60-ZR 17 |
Lengte: |
2100 mm |
Breedte: |
nb |
Hoogte |
1129 mm |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
163 Kg |
Brandstof: |
Euroloodvrij |
Tankinhoud |
15 liter |
leverbaar vanaf-tot |
2007- |
Opmerkingen: |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.