Technische gegevens |
|
Motor type: |
Viertakt L-motor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Enkel bovenligend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 Desmodromisch gestuurd |
Cilinderinhoud: |
904 cc |
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
Wet-Sump |
Compressie verhouding: |
9,2 : 1 |
Boring x slag: |
92 x 68 mm |
Maximum vermogen: |
64,7 KW / 88 PK @ 8000 rpm |
Maximum koppel: |
85 Nm @ 5000 rpm |
Verbruik: |
1 : 16,6 |
Top Snelheid: |
230 km/h |
Inlaatsysteem: |
2 x Weber 44 DCNF 116 carburateurs |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Marelli Digiplex met variabele vervroeging |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige droge plaat |
Versnellingen: |
6 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Dubbel wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische Marzocchi M1R telescoopvork 42 mm met anti-duik |
Vering achter: |
Enkele mono-shock schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 280 mm |
Remmen achter: |
Enkele geperforeerde schijf 270 mm |
Wielen: |
Brembo gietwielen |
Bandenmaat voor: |
130/60-VR 16 |
Bandenmaat achter: |
160/60-VR 16 |
Lengte: |
2000 mm |
Breedte: |
700 mm |
Hoogte: |
1100 mm |
Zithoogte: |
780 mm |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
205 kg |
Rijklaar gewicht: |
222 kg |
Brandstof: |
Eurosuper |
Tankinhoud: |
22 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1988-1991 |
Opmerkingen:Deze motor was de opvolger van de Ducati 750 Paso.Van deze motor zijn tussen 1988 en 1989 slechts 1802 stuks gebouwd. |