Technische gegevens |
|
Foto's beschikbaar gesteld door dhr R. de Groot |
|
Motor type: |
Viertakt L-Motor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Enkel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 Desmodromisch bediend |
Cilinderinhoud: |
864 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Wet-Sump 4,5 ltr |
Compressie verhouding: |
9,3 : 1 |
Boring x slag: |
86,0 x 74,4 mm |
Maximum vermogen: |
58,8 KW / 80 PK @ 7500 rpm |
Maximum koppel: |
86 Nm @ 5800 rpm |
Verbruik: |
1 : 18,5 |
Top Snelheid: |
205 km/h |
Inlaatsysteem: |
2 x Dell'Orto PHF 30 A of PHM 40B carburateurs |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Accu: |
Yuasa 19Ah |
Ontsteking: |
Elektronische Bosch BTZ onsteking |
Bougies: |
Bosch WM7B |
Start systeem: |
Elektrisch / Kick |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
nb |
Vering voor: |
Hydraulische Marzocchi 38 mm telescoopvork |
Vering achter: |
Twee Marzocchi ET 85 schokdempers |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 280 mm |
Remmen achter: |
Enkele geperforeerde schijf 280 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
100/90-V 18 |
Bandenmaat achter: |
120/90-V 18 |
Lengte: |
2200 mm |
Breedte: |
700 mm |
Hoogte: |
1250 mm |
Zithoogte: |
840 mm |
Wielbasis: |
1500 mm |
Droog gewicht: |
190 kg |
Brandstof: |
Super gelood |
Tankinhoud: |
18 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1982-1983 |
Opmerkingen:Van deze motor zijn slechts 1236 stuks geproduceerd |