Technische gegevens
|
Motor type:
|
Viertakt L-Motor
|
Aantal cilinders:
|
2
|
Nokkenas:
|
Enkel bovenliggend
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
2 Desmodromisch bediend
|
Cilinderinhoud:
|
398 cc
|
Koeling:
|
Olie/Lucht
|
Smeersysteem:
|
nb
|
Compressie verhouding:
|
10 : 1
|
Boring x slag:
|
70,5 x 51 mm
|
Maximum vermogen:
|
31 KW/ 42 PK @ 10.500 RPM
|
Maximum koppel:
|
nb
|
Verbruik:
|
Nb
|
Top Snelheid:
|
180 KM/h
|
Inlaatsysteem:
|
Carburateur
|
Elektrische installatie:
|
12 Volt
|
Ontsteking:
|
Elektronisch
|
Start systeem:
|
Elektrisch
|
Koppeling:
|
Meervoudige droge plaat
|
Versnellingen:
|
6
|
primaire overbrenging:
|
Tandwielen
|
Secondaire overbrenging:
|
Ketting
|
Frame Type:
|
Brugframe van Chromm-Molybdeen
|
Vering voor:
|
Hydraulische Showa telescoopvork
|
Vering achter:
|
Enkele schokdemper
|
Remmen voor:
|
Enkele geperforeerde schijf 320 m
|
Remmen achter
|
Enkele geperforeerde schijf 245 mm
|
Wielen:
|
Gietwielen
|
Bandenmaat voor:
|
120/60-VR 17
|
Bandenmaat achter:
|
160/60-VR 17
|
Lengte:
|
2020 mm
|
Breedte:
|
730 mm
|
Hoogte
|
1110 mm
|
Zithoogte:
|
770 mm
|
Wielbasis:
|
nb
|
Droog gewicht:
|
173 Kg
|
Brandstof:
|
Super loodvrij
|
Tankinhoud
|
17,5 liter
|
leverbaar vanaf-tot
|
1992-1998
|
Opmerkingen: Deze motor is in 1993 niet leverbaar geweest |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.
Mocht u fouten zien of aanvulling op de gegevens hebben stuur dan een mail naar info@motorencyclopedie.nl