Technische gegevens |
|
Foto's beschikbaar gesteld door dhr R. Remmerswaal wisper-classics.com |
|
Motor type: |
Viertakt Ducati blok |
Aantal cilinders: |
1 |
Nokkenas: |
Enkel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
340 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Wet-Sump |
Smeerolie: |
SAE 30 / 10W30 |
Compressie verhouding: |
8,2 : 1 |
Boring x slag: |
76 x 75 mm |
Maximum vermogen: |
12,2 KW / 16,6 PK @ 5000 rpm |
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
140 km/h (Theoretisch) 110 km/h (Reeel) |
Inlaatsysteem: |
Dell'Orto VHG 27 AD carburateur |
Elektrische installatie: |
6 Volt / 70 Watt |
Ontsteking: |
nb |
Start systeem: |
Kick |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 voet bediend |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Duplex buisframe met het blok opgehangen in rubbers |
Vering voor: |
Hydraulische Marzocchi telescoopvork |
Vering achter: |
Twee Marzocchi schokdemperslaatste jaren koni schokdempers |
Remmen voor: |
Grimeca trommel remmen 200 mm |
Remmen achter: |
Grimeca trommel remmen 200 mm |
Wielen: |
Spaakwielen met Grimeca naven |
Bandenmaat voor: |
3,25 x 18 uitwisselbaar met achterband |
Bandenmaat achter: |
3,25 x 18 uitwisselbaar met voorband |
Lengte: |
2120 mm |
Breedte: |
825 mm |
Hoogte: |
1160 mm |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
1400 mm |
Droog gewicht: |
177 kg |
Brandstof: |
Normaal geloodlatere modellenEuroloodvrij |
Tankinhoud: |
nb |
leverbaar vanaf-tot: |
1973 - 1978 |
Opmerkingen:Er zijn in totaal slechts 3000 stuks geproduceerder zijn alleen legeruitvoeringen gebouwdDe civiele uitvoeringen zijn omgebouwd nadat de motor uit actieve dienst is gekomen. |