Motor type: |
Viertakt |
Aantal cilinders: |
1 |
Nokkenas: |
Onderliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
500 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
|
Compressie verhouding: |
|
Boring x slag: |
85 x 88 mm |
Maximum vermogen: |
16,8 KW/23 PK @ 5500 RPM |
Maximum koppel: |
|
Verbruik: |
|
Top Snelheid: |
KM/h |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
6 Volt |
Ontsteking: |
Magneet/Vliegwiel |
Start systeem: |
Kick |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
4 |
primaire overbrenging: |
Ketting |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Enkelvoudig Wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Twee Plunjer schokdempers |
Remmen voor: |
Trommel |
Remmen achter |
Trommel |
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
2,75 x 21 |
Bandenmaat achter: |
4,00 x 19 |
Lengte: |
|
Breedte: |
|
Hoogte |
|
Zithoogte: |
|
Wielbasis: |
|
Droog gewicht: |
|
Brandstof: |
|
Tankinhoud |
|
leverbaar vanaf-tot |
1950-1954 |
Opmerkingen: foto van model1954 De Goldstar was een motor voor betrouwbaarheids/terreinritten |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht er kan voorkomen dat door typeveranderingen enkel afwijkingen zijn.
Mocht u fouten zien of aanvulling op de gegevens hebben stuur dan een mail naar info@motorencyclopedie.nl