Technische gegevens |
|
Foto's beschikbaar gesteld door dhr R. de Graaf |
|
Motor type: |
Viertakt Boxermotor |
Aantal cilinders: |
2 |
Nokkenas: |
Enkel onderliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 |
Cilinderinhoud: |
473 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Eaton tandwielpomp |
Compressie verhouding: |
9,2 : 1 |
Boring x slag: |
70,0 x 61,5 mm |
Maximum vermogen: |
26 KW / 35 PK @ 7250 rpm |
Maximum koppel: |
37,5 Nm @ 5500 rpm |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
160 km/h |
Inlaatsysteem: |
2 x Bing carburateurs 28 mm |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronische Bosch onsteking |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Enkele droge plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
As |
Secondaire overbrenging: |
Cardan |
Frame Type: |
Dubbel wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Twee schokdempers |
Remmen voor: |
Enkele schijf |
Remmen achter: |
Trommel |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
3,25 x 18 |
Bandenmaat achter: |
4,00 x 18 |
Lengte: |
2110 mm |
Breedte: |
688 mm |
Hoogte: |
1080 mm |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
1391 mm |
Droog gewicht: |
205 kg |
Brandstof: |
Super |
Tankinhoud: |
22 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1979 - 1984 |
Opmerkingen:De BMW R45 is Jarenlang de "lichtste" boxer in het assortiment geweest. |