Technische gegevens |
|
Foto's beschikbaar gesteld door dhr. T. de Vries |
|
Motor type: |
Viertakt |
Aantal cilinders: |
1 |
Nokkenas: |
Onderliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
2 kopkleppen |
Cilinderinhoud: |
192 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Tandwielpomp met nat carter |
Compressie verhouding: |
6,0 : 1 |
Boring x slag: |
60 x 68 mm |
Maximum vermogen: |
5,9 KW / 8 PK @ 5400 rpm |
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
95 km/h |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
Bosch GD 6 Volt gelijkstroom |
Ontsteking: |
Bosch bobine |
Start systeem: |
Kick |
Koppeling: |
Enkele droge plaat |
Versnellingen: |
3 |
primaire overbrenging: |
Ketting |
Secondaire overbrenging: |
Cardan |
Frame Type: |
Dubbel Wiegframe met buizen |
Vering voor: |
Telescoopvork |
Vering achter: |
Geen |
Remmen voor: |
Trommel 160 mm |
Remmen achter: |
Trommel 160 mm |
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
3,00 x 19 |
Bandenmaat achter: |
3,00 x 19 |
Lengte: |
2000 mm |
Breedte: |
800 mm |
Hoogte: |
920 mm |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
1330 mm |
Droog gewicht: |
130 kg |
Brandstof: |
nb |
Tankinhoud: |
12 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1937 - 1938 |
Opmerkingen:Van dit model zijn er 5000 exemplaren gebouwd |