BIMOTA TESI H2

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

Technische gegevens

Motor type:

Viertakt lijnmotor met supercharger

Aantal cilinders:

4

Nokkenas:

Dubbel bovenliggend

Aantal kleppen per cilinder:

4

Cilinderinhoud:

998 cc

Koeling:

Vloeistof

Smeersysteem:

Wet-Sump

Compressie verhouding:

8,3 : 1

Boring x slag:

76 x 55 mm

Maximum vermogen:

170 KW / 231 PK @ 11.500 rpm

Maximum vermogen met ingeschakelde RAM Air:

178 KW / 242 PK @ 11.500 rpm

Maximum koppel:

141,7 Nm @ 11.000 rpm

Verbruik:

nb

Top Snelheid:

300 + km/h

Inlaatsysteem:

Elektronisch geregelde brandstofinjectie

Elektrische installatie:

12 Volt

Ontsteking:

Elektronisch

Start systeem:

Elektrisch

Koppeling:

Meervoudige natte plaat

Versnellingen:

6

primaire overbrenging:

Tandwielen

Secondaire overbrenging:

Ketting

Frame Type:

Brugframe met blok als dragend gedeelte

Vering voor:

Enkele schokdemper

Vering achter:

Enkele schokdemper

Remmen voor:

Dubbele geperforeerde schijf 320 mm

Remmen achter:

Enkele geperforeerde schijf 220 mm

Wielen:

Aluminium gietwielen

Bandenmaat voor:

120/70-ZR 17

Bandenmaat achter:

200/55-ZR 17

Lengte:

2074 mm

Breedte:

770 mm

Hoogte:

1155 mm

Zithoogte:

840 mm

Wielbasis:

1445 mm

Droog gewicht:

207 kg

Brandstof:

Euroloodvrij

Tankinhoud:

17 ltr

leverbaar vanaf-tot:

2021

Opmerkingen:

Er worden slechts 250 exemplaren van deze motor gebouwd in verschillende uitvoeringen
Tricolore: foto 1, 9 en 10
Prototype 2020: foto 2, 3, 4, 5, 7 en 8
Carbon: foto 6, 11, 12 en 13