BIMOTA IMPETO COMPRESSOR

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

click for big

Technische gegevens

Motor type:

Viertakt L-Twin Ducati 1198 Testastretta blok

Aantal cilinders:

2

Nokkenas:

Dubbel bovenliggend

Aantal kleppen per cilinder:

4 Desmodromisch bediend

Cilinderinhoud:

1198 cc

Koeling:

Vloeistof

Smeersysteem:

nb

Compressie verhouding:

12,0 : 1

Boring x slag:

106,00 x 67,90 mm

Maximum vermogen:

142,6 KW / 194 PK @ 9500 rpm

zonder compressor:

119 KW / 162 PK @ 9250 rpm

Maximum koppel:

150 nm @ 8000 rpm

zonder compressor:

130,5 NM @ 8000 rpm

Verbruik:

nb

Top Snelheid:

260 Km/h

Inlaatsysteem:

Elektronisch geregelde Athena brandstofinjectie

Elektrische installatie:

12 Volt

Ontsteking:

Elektronisch

Start systeem:

Elektrisch

Koppeling:

Meervoudige natte plaat

Versnellingen:

6

primaire overbrenging:

Tandwielen

Secondaire overbrenging:

Ketting

Frame Type:

NiCrMo4 stalen vakwerkframe met aluminium schetsplaten

Vering voor:

Hydraulische Öhlins USD telescoopvork 43 mm

Vering achter:

Enkele Öhlins schokdemper

Remmen voor:

Dubbele geperforeerde schijf 320 mm

Remmen achter:

Enkele geperforeerde schijf 220 mm

Wielen:

Aluminium vijfspaaks OZ Racing velgen

Bandenmaat voor:

120/70-17

Bandenmaat achter:

200/55-17

Lengte:

2040 mm

Breedte:

840 mm

Hoogte:

1120 mm

Zithoogte:

800 mm

Wielbasis:

1430 mm

Droog gewicht:

177 Kg

Brandstof:

Euroloodvrij

Tankinhoud:

18 Ltr

leverbaar vanaf-tot:

2016-2017

Opmerkingen: Dit model was ook leverbaar zonder compressor