Technische gegevens | |
Motor type: |
Viertakt Ducati L-Motor
|
Aantal cilinders: |
2
|
Nokkenas: |
Enkel bovenliggend
|
Aantal kleppen per cilinder: |
4 Desmodromisch bediend
|
Cilinderinhoud: |
1198 cc
|
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
12,7 : 1
|
Boring x slag: |
106 x 67,9 mm
|
Maximum vermogen: |
119 KW / 162 PK @ 9500 rpm
|
Maximum koppel: |
128 Nm @ 8000 rpm
|
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
225 Km/h
|
Inlaatsysteem: |
Elektronisch gestuurde Weber- Marelli brandstofinjectie
|
Elektrische installatie: |
12 Volt
|
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
meervoudige natte plaat
|
Versnellingen: |
6 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Chroommolybdeen trellis frame
|
Vering voor: |
Hydraulische Marzocchi USD telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele schokdemper
|
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 320 mm
|
Remmen achter: |
Enkele geperforeerde schijf 220 mm
|
Wielen: |
Lichtmetalen gietwielen
|
Bandenmaat voor: |
120/70-ZR 17 |
Bandenmaat achter: |
190/55-ZR 17
|
Lengte: |
2040 mm
|
Breedte: |
830 mm
|
Hoogte: |
1105 mm
|
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
177 Kg
|
Brandstof: |
Euroloodvrij |
Tankinhoud: |
18 Ltr
|
leverbaar vanaf-tot: |
2011-nb |
Opmerkingen:
|