Technische gegevens
|
Motor type:
|
Viertakt Suzuki GSX-R 1000 blok
|
Aantal cilinders:
|
4
|
Nokkenas:
|
nb
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
nb
|
Cilinderinhoud:
|
nb
|
Koeling:
|
nb
|
Smeersysteem:
|
nb
|
Compressie verhouding:
|
nb
|
Boring x slag:
|
nb
|
Maximum vermogen:
|
nb
|
Maximum koppel:
|
~180 PK (krukas)
|
Verbruik:
|
nb
|
Top Snelheid:
|
260 km/h
|
Inlaatsysteem:
|
nb
|
Elektrische installatie:
|
nb
|
Ontsteking:
|
nb
|
Start systeem:
|
nb
|
Koppeling:
|
nb
|
Versnellingen:
|
nb
|
primaire overbrenging:
|
nb
|
Secondaire overbrenging:
|
Ketting
|
Frame Type:
|
Chroom- Molybdeen Bakker frame
|
Vering voor:
|
Hydraulische Marzocchi Cross telescoopvork 50 mm
|
Vering achter:
|
Enkele HK schokdemper met instelbare veervoorspanning
|
Remmen voor:
|
nb
|
Remmen achter
|
nb
|
Wielen:
|
Ducati wielen
|
Bandenmaat voor:
|
nb
|
Bandenmaat achter:
|
nb
|
Lengte:
|
nb
|
Breedte:
|
nb
|
Hoogte
|
nb
|
Zithoogte:
|
nb
|
Wielbasis:
|
nb
|
Rijklaar gewicht incl.kofferset:
|
190 kg
|
Brandstof:
|
nb
|
Tankinhoud
|
Nb
|
leverbaar vanaf-tot
|
nb
|
Opmerkingen: Tank en Kuipdelen zijn handgeklopt uit aluminium |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.