Technische gegevens |
|
Foto's en gegevens beschikbaar gesteld door dhr W. Koch |
|
Motor type: |
Viertakt dwarsgeplaatste Audi A 50 motor |
Aantal cilinders: |
4 |
Nokkenas: |
Enkel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
nb |
Cilinderinhoud: |
1093 cc |
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
8,0 : 1 |
Boring x slag: |
nb |
Maximum vermogen: |
42,7 KW / 58,16 PK @ 5900 rpm |
Maximum koppel: |
77 Nm @ 3000 rpm |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
200 km/h |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
nb |
Ontsteking: |
nb |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
Versnellingsbak afkomstig van Norton |
primaire overbrenging: |
nb |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
nb |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Dubbele schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf |
Remmen achter: |
Enkele geperforeerde schijf |
Wielen: |
Aluminium Ronal gietwielen |
Bandenmaat voor: |
3,27 x 19 |
Bandenmaat achter: |
4,02 x 18 |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte: |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Rijklaar gewicht: |
232 kg |
Brandstof: |
nb |
Tankinhoud: |
24 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1976 |
Opmerkingen:Deze motor is een prototype en er is slechts 1 van gemaakt |