Technische gegevens |
|
Foto beschikbaar gesteld door dhr R. de Graaf |
|
Motor type: |
Viertakt Carré motor |
Aantal cilinders: |
4 |
Nokkenas: |
nb |
Aantal kleppen per cilinder: |
nb |
Cilinderinhoud: |
997 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
5,8 : 1 Latere modellen 7,2 : 1 |
Boring x slag: |
65 x 75 mm |
Maximum vermogen: |
26,2 KW/36 PK @ 5800 RPM Latere modellen 29,2 KW/ 40 PK @ 5800 RPM |
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
160 KM/h |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
6 Volt |
Ontsteking: |
Accu/bobine |
Start systeem: |
Kick |
Koppeling: |
Meervoudige droge plaat |
Versnellingen: |
4 |
primaire overbrenging: |
Ketting |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Enkelvoudig Wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Plunjer vering |
Remmen voor: |
Trommel |
Remmen achter |
Trommel |
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
3,25 x 19 |
Bandenmaat achter: |
4,00 x 18 |
Lengte: |
2180 mm |
Breedte: |
640 mm |
Hoogte |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
191 Kg Latere modellen 197 Kg |
Brandstof: |
Normaal |
Tankinhoud |
23 liter Latere modellen 18,5 Ltr |
leverbaar vanaf-tot |
1936-1959 |
Opmerkingen: Foto model 1951 |