Technische gegevens |
|
Motor type: |
Viertakt Rotax blok |
Aantal cilinders: |
1 |
Nokkenas: |
Dubbele Bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
5 |
Cilinderinhoud: |
652 cc |
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
9,0 : 1 |
Boring x slag: |
100 x 82,7 mm |
Maximum vermogen: |
37 KW / 50 PK @ 6000 rpm |
Maximum koppel: |
53 Nm @ 5000 rpm |
Verbruik: |
1 : 17,9 |
Top Snelheid: |
150 km/h |
Inlaatsysteem: |
Mikuni carburateur 40 mm |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
5 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Semi-dubbel Wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische Marzocchi telescoopvork 41 mm |
Vering achter: |
Enkele Marzocchi schokdemper |
Remmen voor: |
Enkele geperforeerde schijf 298 mm |
Remmen achter: |
Enkele geperforeerde schijf 220 mm |
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
100/90-19 |
Bandenmaat achter: |
130/90-17 |
Lengte: |
2133 mm |
Breedte: |
800 mm |
Hoogte: |
1060 mm |
Zithoogte: |
780 mm |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
150 kg |
Brandstof: |
Super loodvrij |
Tankinhoud: |
16 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1995 - 1999 |
Opmerkingen:Bovenste Framebuis doet dienst als OlietankOntworpen door Phillipe Stark |