Technische gegevens |
|
Foto's beschikbaar gesteld door dhr V. Braun |
|
Motor type: |
Tweetakt |
Aantal cilinders: |
1 |
Cilinderinhoud: |
147 cc |
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Mengsmering 25 : 1 |
Compressie verhouding: |
5,4 : 1 |
Boring x slag: |
59 x 54 mm |
Maximum vermogen: |
6,2 KW / 8,4 PK @ 5850 rpm |
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
1 : 42 |
Top Snelheid: |
95 km/h |
Inlaatsysteem: |
Enkele Bing carburateur |
Elektrische installatie: |
6 Volt |
Ontsteking: |
nb |
Start systeem: |
Kick |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
4 Voetbediend |
primaire overbrenging: |
nb |
Secondaire overbrenging: |
Ketting in gesloten kettingkast |
Frame Type: |
Dubbel wiegframe |
Vering voor: |
Dubbele swingarm met schokdempers |
Vering achter: |
Plunjers |
Remmen voor: |
Trommel 180 mm |
Remmen achter: |
Trommel 180 mm |
Wielen: |
Spaakwielen |
Bandenmaat voor: |
3,25 x 16 |
Bandenmaat achter: |
3,25 x 16 |
Lengte: |
nb |
Breedte: |
nb |
Hoogte: |
nb |
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
120 kg |
Brandstof: |
nb |
Tankinhoud: |
12 ltr met 3,8 ltr reserve |
leverbaar vanaf-tot: |
1953 - 1957 |
Opmerkingen:Van deze motor zijn slechts 2500 stuks geproduceerd |