Technische gegevens |
|
Foto's en gegevens beschikbaar gesteld door dhr H.J.T. Kwant |
|
Motor type: |
tweetakt |
Aantal cilinders: |
1 |
Cilinderinhoud: |
247 CC
|
Koeling: |
Lucht |
Smeersysteem: |
Mengsmering |
Compressie verhouding: |
1 : 5,8
|
Boring x slag: |
67 x 70 MM
|
Maximum vermogen: |
8,5 PK @ 3850 RPM
|
Maximum koppel: |
nb |
Verbruik: |
3,25 L/100 KM bij 2/3 van de max. snelheid
|
Top Snelheid: |
85 KM/H
|
Inlaatsysteem: |
Bing AJ 2/22 carburateur
|
Elektrische installatie: |
Noris MLZ 6Volt/30 Watt - Bosch
|
Ontsteking: |
Noris MLZ 6/30
|
Start systeem: |
kick
|
Koppeling: |
Oliebad
|
Versnellingen: |
3 Hand aan de tank
|
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
ketting
|
Frame Type: |
Staalplaat
|
Vering voor: |
Trapezium vork met centrale veer
|
Vering achter: |
geen
|
Remmen voor: |
trommel
|
Remmen achter: |
Trommel |
Wielen: |
Spaakwielen
|
Bandenmaat voor: |
3,00 x 19
|
Bandenmaat achter: |
3,50 x 19
|
Lengte: |
2 Mtr
|
Breedte: |
750 MM
|
Hoogte: |
0,90 Mtr
|
Zithoogte: |
nb |
Wielbasis: |
1,3 Mtr
|
Droog gewicht: |
112 KG
|
Brandstof: |
nb |
Tankinhoud: |
20 Ltr
|
leverbaar vanaf-tot: |
1938-1939
|
Opmerkingen: |