Technische gegevens | |
Motor type: |
Viertakt |
Aantal cilinders: |
4 |
Nokkenas: |
Dubbel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
4 |
Cilinderinhoud: |
997 cc |
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
nb |
Compressie verhouding: |
11 : 1 |
Boring x slag: |
74 x 58 mm |
Maximum vermogen: |
100,7 KW/137 PK @ 10.000 RPM |
Maximum koppel: |
103 NM @ 9000 RPM |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
265 KM/h |
Inlaatsysteem: |
Carburateur |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch met elektronische vervroeger |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
6 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
E-box frame |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork |
Vering achter: |
Enkele instelbare Uni-Trak schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 272 mm |
Remmen achter |
Enkele geperforeerde schijf 222 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
120/70-V 17 |
Bandenmaat achter: |
160/60-V 18 |
Lengte: |
2170 mm |
Breedte: |
715 mm |
Hoogte |
1240 mm |
Zithoogte: |
790 mm |
Wielbasis: |
nb |
Droog gewicht: |
222 Kg |
Brandstof: |
Eurosuper |
Tankinhoud |
22 liter |
leverbaar vanaf-tot |
1989-1990 |
Opmerkingen: Deze motor wordt in 1990 opgevold door de ZZR 1100 |