Technische gegevens |
|
Motor type: |
Viertakt lijnmotor |
Aantal cilinders: |
4 |
Nokkenas: |
Dubbel bovenliggend |
Aantal kleppen per cilinder: |
4 |
Cilinderinhoud: |
398 cc |
Koeling: |
Vloeistof |
Smeersysteem: |
Wet-Sump |
Compressie verhouding: |
11,0 : 1 |
Boring x slag: |
56,0 x 40,4 mm |
Maximum vermogen: |
43,1 KW / 59 PK @ 12.000 rpm |
Maximum koppel: |
35,3 Nm @ 10.500 rpm |
Verbruik: |
nb |
Top Snelheid: |
200 km/h |
Inlaatsysteem: |
4 x Keihin CVKD30 carburateurs |
Elektrische installatie: |
12 Volt |
Ontsteking: |
Elektronisch |
Start systeem: |
Elektrisch |
Koppeling: |
Meervoudige natte plaat |
Versnellingen: |
6 |
primaire overbrenging: |
Tandwielen |
Secondaire overbrenging: |
Ketting |
Frame Type: |
Dubbel wiegframe |
Vering voor: |
Hydraulische telescoopvork 41 mm |
Vering achter: |
Enkele schokdemper |
Remmen voor: |
Dubbele geperforeerde schijf 242 mm |
Remmen achter: |
Enkele geperforeerde schijf 216 mm |
Wielen: |
Gietwielen |
Bandenmaat voor: |
100/90-16 |
Bandenmaat achter: |
130/90-16 |
Lengte: |
2095 mm |
Breedte: |
675 mm |
Hoogte: |
1180 mm |
Zithoogte: |
770 mm |
Wielbasis: |
1395 mm |
Droog gewicht: |
176 kg |
Brandstof: |
Eurosuper |
Tankinhoud: |
18 ltr |
leverbaar vanaf-tot: |
1985 - 1989 |
Opmerkingen:De motor is eerst als ZX 400 D op de markt gekomen en via import naar Nederland gekomen |