Technische gegevens
|
Motor type:
|
Viertakt V motor
|
Aantal cilinders:
|
2
|
Nokkenas:
|
Enkele onderliggend
|
Aantal kleppen per cilinder:
|
2 Desmodromisch gestuurd
|
Cilinderinhoud:
|
650 cc
|
Koeling:
|
Lucht
|
Smeersysteem:
|
Nb
|
Compressie verhouding:
|
9,5 : 1
|
Boring x slag:
|
82 x 61,5 mm
|
Maximum vermogen:
|
49 KW/66 PK @ 8900 RPM
|
Maximum koppel:
|
57,6 NM @ 6500 RPM
|
Verbruik:
|
Nb
|
Top Snelheid:
|
205 KM/h
|
Inlaatsysteem:
|
Carburateur
|
Elektrische installatie:
|
12 Volt
|
Ontsteking:
|
Electronisch met electronische vervroeger
|
Start systeem:
|
Electrisch
|
Koppeling:
|
Meervoudige natte plaat
|
Versnellingen:
|
5
|
primaire overbrenging:
|
Tandwielen
|
Secondaire overbrenging:
|
Ketting
|
Frame Type:
|
Open brugframe
|
Vering voor:
|
Hydraulische Marzocchi telescoopvork
|
Vering achter:
|
Twee Marzocchi schokdempers
|
Remmen voor:
|
Dubbele geperforeerde schijf 260 mm
|
Remmen achter
|
Enkele geperforeerde schijf 260 mm
|
Wielen:
|
Gietwielen
|
Bandenmaat voor:
|
100/90-18
|
Bandenmaat achter:
|
120/80-18
|
Lengte:
|
2250 mm
|
Breedte:
|
660 mm
|
Hoogte
|
1280 mm
|
Zithoogte:
|
nb
|
Wielbasis:
|
nb
|
Droog gewicht:
|
187 Kg
|
Brandstof:
|
Normaal
|
Tankinhoud
|
16 liter
|
leverbaar vanaf-tot
|
1988-1990
|
Opmerkingen: Opvolger van de ALAZURRA 650 |
De technische gegevens zijn met de grootste zorg uitgezocht het kan voorkomen dat door typeveranderingen enkele afwijkingen zijn.